Apr 24, 2009

ကေလးေတြေရွ႔မွာ မြတ္ဆလင္မိခင္ကုိ မုဒိမ္းက်င့္ျခင္း

မြတ္ဆလင္မုဒိမ္းေကာင္ေတြရဲ့ ထူးျခားခ်က္ကေတာ့ တဖက္ မိန္းခေလး အရွက္ကြဲေလ ပုိျပီး ႏွစ္သက္ေလျဖစ္ပါတယ္။ အခုလည္း မိခင္တစ္ေယာက္ကုိ သူ႔ကေလးေတြ ေရွ႔မွာ မုဒိမ္းက်င့္ပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ ထူးျခာက္ခ်က္ကေတာ့ မြတ္ဆလင္ေတြဟာ ကင္မရာကုိ သိပ္ဆုိရင္သိပ္ကုိ ၾကိဳက္တတ္ပါတယ္။ အခုလည္းၾကည့္ပါ။ ကုလားမ ကင္မရာေတြအမ်ားၾကီးေရွ႔မွာ ငုိျပေနတာ ေတြ႔တယ္ မဟုတ္လား? မုဒိမ္းက်င့္ခံရတာကုိ ရွက္ဖုိ႔ထက္ ကင္မရာရုိက္ခံဖုိ႔ပုိျပီး စိတ္၀င္စားတယ္။ မြတ္ဆလင္ဆုိတာ ပုံမွန္မဟုတ္ဘူးဆုိတာ သတိထားၾကည့္ရင္ သိသာပါတယ္


(ယုံၾကည္ခ်က္ ။ ။ မုဒိမ္းေကာင္ လူရမ္းကား ၀ါဒကုိ ေဒါသမထြက္ပါနဲ႔… ႏွိပ္ကြပ္ရလုိ႔လဲ ပီတိမျဖစ္ပါနဲ႔. . . ကုလားကုိလဲ လူမ်ဳိးေရး မႏွိပ္ကြပ္ပါနဲ႔ . . အဲဒါေတြက အက်ဳိးမရွိပါဘူး။ ယုတ္ညံ့သည့္ ၀ါဒဆုိးၾကီးကုိ ျဖဳိဖ်က္ေရးမွာ ခင္ဗ်ားကုိယ္တုိင္ အုတ္တစ္ခ်ပ္ သဲတစ္ပြင့္အျဖစ္ လုပ္ကုိင္ေရးက လက္ေတြ႔အက်ဆုံးျဖစ္ပါသည္ )

3 comments:

Anonymous said...

hait kg ..

min dot Na Aa Pha ga ..ka yin girls dway nat tain yinn thar dway ko rape dat vedio lay bar tin bar lar :P

it will be more interesting sit tat da dat lone wai pee ma dai kyin dar so dot min lo phar gaung's rape collection po see gar dar pop kwa ...hahaha

pathetic winn dwin yoo .. physcho ..ur mother was raped by muslim right ? thats y u got winn dwin yoo physcho anti-mulim yaw gar mway yar par lar ma hote lar ,,,hahahaha pathetic loosers!!!

yeah ..ur vedios are quite entertaining :P

chee dwin full of shit n fcked like min may sat pat :D

low life ..invest ur life in muslim lee collections ..min dot budha bar thar dway muslim mone dal pyaw pee malaysia lo muslim country dway twar pee muslim lee lite sote pay nay ya dat ba wa so dot ... min yin nar lal yin nar sa yar pop kwar ...khyut..kyut..kyut.

min dot budha bar thar dway ba wa ga muslim dway yat khai phet kyun a sint bae shi dal ...

thousands of millions of muslim dway ko min lo ten millions of budhism dway a myit phyte chin the pa so yin ..let me advise u ..firstly min dot mulim country dway twar pee sout shat ma shi muslim lee lite sote nay ya dat ba wa ga a yin loot aung kyo zar zan bar !!!! sout shat shi yin they lite lo ya dal :P

Unknown said...

မြတ္ေတြဘာေၾကာင့္ သူတုိ႔ဘာသာကုိ ရွင္းၿပရမွာရွက္တာလဲ

Unknown said...

မြတ္ေတြဘာေၾကာင့္ သူတုိ႔ဘာသာကုိ ရွင္းၿပရမွာရွက္တာလဲ